Bloemendaal aan Zee


I never thought that the Nordic sea would be warm in May but I hoped that I could walk into it with bare feet, just a bit. I was terribly wrong. I’ve never been this cold in my entire life like in this short hour as we watched the sunset above the sea. This was the fifth sea from where I could see the sun going down – and the first I couldn’t swim in. I’ll come back in summer once, and try again :)


Sejtettem, hogy az Északi-tenger nem lehet túlságosan meleg május elején, de ennek ellenére azt reméltem, hogy legalább egyszer belemárthatom a lábamat a vízbe. Tévedtem: ennyire talán még életemben nem fáztam, mint ezalatt az egy óra alatt a tengerparton, amíg a naplementét néztük. Viszont soha nem is láttam még ilyen hosszan elnyúló, puha, szinte fehér homokos partszakaszt sem - ez volt az ötödik tenger, aminek a partjáról figyeltem lemenni a napot, és az első, amiben nem úszhattam egyet. Egyszer még visszatérek ide nyári kánikulában is, és pótolom ezt a mulasztást! 





Comments