Life lately


The first few months of this year were a bit difficult for me - it wasn't the happiest time of my life really. I studied for my exams in the photography school, took photos for my portfolio, spent every second weekend in Budapest... I was exhausted and letargic all the time. Studying is hard if you are working full time. Since we didn't travel anywhere between October and March I felt that I simply couldn't find joy in anything I do - even photography. At the end it was more a kind of inconvenience than fun. In addition to that, in early February I lost my childhood dog, who has been an important part of my life for almost 14 years. I'll always love him and still miss him so much... It's not fair that we can spend so little time with our dogs on this Earth. 
Finally I think I'm feeling better now - although I have problems with my teeth for 4 weeks now. A funny way to start the summer, isn't it? But I became a skilled photographer this Spring and we started traveling again - first Austria, then Portugal... and many more adventures are waiting for us in this year. Now I started a barista course, you know just to have something to learn again! :D Just kidding I wanted to learn how to make coffees for ages and finally I have time for this.

Most of the pictures shared in this post were taken in Budapest (back in April when I had my last exams). Hopefully I don't need to go back for a while. I'm so tired of the last 1 year that I don't want to see this city again in the near future. 



Az év első pár hónapja nem tartozott életem legboldogabb időszakai közé. Nagyon sokat készültem a fotós vizsgáimra, a portfólióm után szaladgáltam, minden második hétvégét Pesten töltöttem... Munka mellett elég megterhelő volt ezt csinálni. Főleg így, hogy október és március között nem utaztunk sehova, egyszerűen nem volt semmi, ami kicsit kikapcsolt volna, vagy amiben tényleg kedvemet leltem (mert a tanfolyam végén már a fotózás is inkább nyűg volt, mint élvezet). Ráadásul február elején elvesztettem a kutyusomat, aki majdnem 14 évig volt az életem része - és persze nemcsak volt, hanem az is marad, mert így is mindig szeretni fogom, hogy már nincs velünk. A mai napig nagyon hiányzik, és azt hiszem, ez már így is marad. Az élet egyik igazságtalansága, hogy a kutyusaink csak ilyen kevés időt tölthetnek velünk ezen a Földön. 

Végül azt hiszem, nagyjából sikerült összeszednem magam, bár most a fogaimmal szenvedek már 3 hete, és azt hiszem, a nyaram eleje rá is fog menni, mire teljesen rendbehozatom őket. De áprilisban végre megkezdődtek az idei utazásaink, utána pedig hivatalosa is fotós lettem (amit a mai napig nehéz felfognom), most pedig egy barista tanfolyamra iratkoztam be, csak hogy mindig legyen valami tanulnivaló :D A most megosztott képek zömét még Pesten készítettem, az utolsó 4 nap alatt, amit ott töltöttem áprilisban, mielőtt levizsgáztam. Remélhetőleg egy jó darabig nem kell visszamennem, egy ideig látni se akarom ezt a várost, annyira belefáradtam az elmúlt 1 évbe.





Comments